Що потрібно знати про колеса

Для сучасних легкових автомобілів застосовують колеса, що складаються з цілісно-профільованого неразборного обода і штампованого диска. З'єднання диска з ободом здійснюється методом дугового зварювання. Колеса розрізняються розмірами, конструктивним оформленням обода і диска і способами кріплення до ступиці.

 

Колеса призначені для експлуатації на дорогах з удосконаленим покриттям при високих швидкостях руху. Розміри і профіль обода багато в чому визначаються конструкцією пневматичної шини. Більшість коліс виконують з асиметричним профілем, низькими бортовими закраинами і наклонними посадочними полицями. На додаток до посадочних полиць, нахиленим під кутом 5 °, на ободі можуть бути передбачені кільцеві виступи (хампи), які запобігають мимовільне осьове сповзання бортів шини (саморазбортування). Це особливо важливо в разі установки безкамерної шини, так як порушення її герметизації при високій швидкості руху автомобіля дуже небезпечно.

 

Тому безкамерні шини встановлюються тільки на колеса, що мають хампи.

Конструкція диска колеса так же, як і обода, визначається заданим навантаженням на колесо і здатністю протистояти втомним руйнуванням при тривалій експлуатації. Значний вплив на форму і розміри диска надають конструктивні особливості ступиціі гальмівного механізму. Диски, відштамповані з тонколистової сталі, мають досить складну поверхню, рельєф якої визначається отбортовкою, кільцевими і радіальними ребрами жорсткості.

Перш ніж зупинити свій вибір на колесі, переконайтеся, що всі приєднувальні розміри колеса підходять для автомобіля: ширина профілю обода (А), посадковий діаметр шини (B), виліт обода (ET), діаметр центрального отвору (D), кількість і діаметр розташування кріпильних отворів (PCD), а так же тип застосовуваної фаски (конічна або сферична). Якщо ви не знаєте параметрів коліс, якими укомплектований Ваш автомобіль, то зверніться на наш інтернет-сайт wheels.com.ua

sx1s